Monday, November 29, 2010

awak memang comel :D


haiii hello there.
boringg kan cuti sekolah kalau tak pergi bercuti. sangat boring macam nak main roller coaster.
plan sana sini nak keluar situ sini tapi budget tak ada.
kita budak sekolah lagi memang macam ni. updated blog entah apa je kan.
mak masak sedap sedap sebab abang akak balik. baru nak diet jadi macam ni.
nak exercise tapi busy sangat lepas ni pulak kena pergi kem selama 2 minggu.
HII LIFE .

saya tahu kehidupan saya lagi boring dari awak.
saya tak balik kampung.saya tak pergi jalan jalan pun.saya tak berSHOPPING pon.
tapi itu semua tak penting kan kan kan?

kali ini saya perkenalkan anak sedara sepupu saya nama dia AISHAH dan
''maaf yang lagi satu saya lupa, makcik dah tua''.

awak tengok mata siapa dengan mata siapa.
nak lawan siapa lagi BESAR !
budak umur 15 tahun vs adik kecil 3 tahun

okay fine saya tahu siapa menang. and sorry la dagu aishah kene ais krim.
makcik tak perasan terus snap gambar hehe and aishah susah nak senyum
mahal sangat kot eh aishah ? :D

OKAY BORING BYEBYE!

1 comment: